(Junior) Functioneel Beheerder
Uwoon Harderwijk
Wat is vereist?
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Kennis van het functioneel beheer van een applicatielandschap, bedrijfsprocessen, digitalisering, informatisering en automatisering. Ervaring hiermee is een pre, maar niet vereist, want juniors zijn ook welkom
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
- Kunnen signaleren en inspelen op klantbehoeften
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- Communicatief sterk en een analytisch en technisch denkvermogen
Wat krijg je?
- €3.407 - €4.196 bruto p/m (schaal H van CAO Woondiensten), exclusief 8% vakantietoeslag en o.b.v. 36 uur.
- 2% eindejaarsuitkering
- Een jaarcontract met intentie tot verlenging van een jaar
- 36-urige werkweek
- 27 vakantiedagen (o.b.v. 36 uur)
- Ruimte en middelen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten, waaronder een goede pensioenregeling
- Mogelijkheden tot hybride werken (50%/50%)
Wat doe je?
- 30% Servicedesk beheren en problemen oplossen
- 20% Gebruikerswensen verzamelen en implementeren
- 10% Projecten en processen verbeteren
- 10% Informatiesystemen beheren
- 10% Administratie verwerken
- 10% In- en extern overleg
- 10% Kennis en vaardigheden ontwikkelen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Natascha Fisher-Brunekreeft
Teamleider Bedrijfsvoering
Vacature
Als (Junior) Functioneel Beheerder bij Uwoon geef je ondersteuning bij het beheer, de ontwikkeling en het optimaal functioneren van interne applicaties. Dit houdt in dat je de beschikbaarheid, functionaliteit, (informatie)beveiliging, betrouwbaarheid en performance van systemen monitort en verbetert. Door jouw analytische blik vertaal je data naar bruikbare informatie en signaleer je tijdig afwijkingen in de kwaliteit van systemen. Je levert ook nieuwe apparatuur uit aan medewerkers en geeft hierbij uitleg. Verder los je vragen op van collega's die binnen komen in de helpdesk.
Je geeft advies over procesoptimalisaties en beleidsvorming. Dit doe je door actieve deelname aan teamoverleggen, waarbij je jouw expertise inzet om de brug te slaan tussen ICT-oplossingen en bedrijfsprocessen. Je implementeert nieuwe releases, draagt bij aan het opstellen van ICT-beleid en beheert automatiseringscontracten. Daarnaast ben je betrokken bij het verzamelen en analyseren van gebruikerswensen, die je vertaalt naar concrete ICT-oplossingen en verbeteringen in workflows.
Je werkt op de afdeling Strategie, Bedrijfsvoering en Organisatie en bent onderdeel van het ICT-team, samen met drie andere (Junior) Functioneel Beheerders. Samenwerken en kennis delen staan centraal centraal in dit team, dat bestaat uit zowel fulltime als parttime collega's.
Als je het uitdagend vindt om met vertrouwelijke informatie te werken en het leuk vindt om op onderzoek uit te gaan om te kijken waar processen verbeterd kunnen worden, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je de kans om samen met collega's nieuwe functionaliteiten te implementeren die hen veel tijd en energie besparen. Je viert samen deze successen, wat een gevoel van voldoening en teamgeest geeft.
Op een uitdagende werkdag merk je dat de resultaten voor de eindgebruiker nog niet optimaal zijn. Dit motiveert je om creatieve oplossingen te zoeken en je vaardigheden verder te ontwikkelen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Mail bijwerken
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Een-op-een met collega
- Projecten en processen verbeteren
- Informatiesystemen beheren
- Contact met leveranciers
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Mail bijwerken
- Cursus volgen
- Wensen van collega's verzamelen en implementeren
-
- Lunch
- Projecten en processen verbeteren
- Mail bijwerken
- Wensen van collega's verzamelen en implementeren
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Werkinstructies en handleidingen actualiseren
-
- Mail bijwerken
- ICT-overleg
- Overleg over informatiemanagement
- Vrije middag
-
- Contact met leveranciers
- Mail bijwerken
- Lunch
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Een-op-een met collega
- Informatiesystemen beheren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Uwoon ligt het groeipad van de werknemers niet vast. De organisatie faciliteert veel voor jouw ontwikkeling. Dat kan in de vorm van opleidingen, trainingen, coaching, stages en/of externe opdrachten. Ook is er een individueel loopbaanontwikkelingsbudget dat vrijelijk te besteden is. Bij blijven op je vakgebied is dan ook een minimale vereiste.
Werken bij Uwoon
Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.
Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.
Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.
- Harderwijk
- Hybride werken
- Ingerichte thuiswerkplek
- Fietsleaseregeling
- Volledige vergoeding OV
- 108 medewerkers