Wat is vereist?
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Kennis van het functioneel beheer van een applicatielandschap, bedrijfsprocessen, digitalisering, informatisering en automatisering
- Kennis van ERP Viewpoint is een pré
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
- Kunnen signaleren en inspelen op klantbehoeften
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- Communicatief sterk en een analytisch en technisch denkvermogen
Wat krijg je?
- €4.088 - €5.376 bruto p/m (schaal I van CAO Woondiensten), exclusief 8% vakantietoeslag en o.b.v. 36 uur
- 2% eindejaarsuitkering
- Een aanstelling van een jaar met intentie tot omzetting naar onbepaalde tijd
- 28 tot 36-urige werkweek
- 27 vakantiedagen (op basis van een 36-urige werkweek)
- Ruimte en middelen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten, waaronder een goed pensioen
- Mogelijkheden tot hybride werken
- Leasefietsregeling met een werkgeversbijdrage
- Een individueel opleidingsbudget
- Een vitaliteitsbudget van €150
Wat doe je?
- 20% Servicedesk beheren en problemen oplossen
- 10% Gebruikerswensen verzamelen en implementeren
- 10% Administratie verwerken
- 10% In- en extern overleg
- 20% Informatiesystemen beheren
- 10% Kennis en vaardigheden ontwikkelen
- 20% Projecten en processen verbeteren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Natascha Fisher-Brunekreeft
Teamleider Bedrijfsvoering
Vacature
Als Functioneel Beheerder bij Uwoon speel je een sleutelrol in het beheer en de doorontwikkeling van interne applicaties. Je zorgt ervoor dat deze systemen optimaal functioneren en aansluiten op de behoeften van de organisatie. Dit houdt in dat je de beschikbaarheid, functionaliteit, (informatie)beveiliging, betrouwbaarheid en performance van systemen monitort en verbetert. Met jouw analytische blik vertaal je data naar bruikbare informatie en signaleer je tijdig afwijkingen in de kwaliteit van systemen. Je levert ook nieuwe apparatuur uit aan medewerkers en geeft hierbij uitleg. Verder los je vragen op van collega's die binnenkomen in de helpdesk. Je geeft advies over procesoptimalisaties en beleidsvorming. Dit doe je door actieve deelname aan teamoverleggen, waarbij je jouw expertise inzet om de brug te slaan tussen ICT-oplossingen en bedrijfsprocessen. Je implementeert nieuwe releases, helpt bij het opstellen van ICT-beleid en beheert automatiseringscontracten. Daarnaast verzamel en analyseer je de wensen van gebruikers en vertaal je deze naar praktische ICT-oplossingen en verbeterde werkprocessen.
Je werkt op de afdeling Strategie, Bedrijfsvoering en Organisatie en maakt deel uit van het ICT-team, samen met de andere functioneel beheerders en de informatiemanager. In dit team, met zowel fulltime als parttime collega's, staan samenwerking en kennisdeling centraal.
Vind je het uitdagend om met vertrouwelijke informatie te werken en haal je plezier uit het onderzoeken en verbeteren van processen? Dan is deze functie perfect voor jou!
Werkweek
Op een interessante dag heb je de kans om samen met collega's nieuwe functionaliteiten te implementeren die hen veel tijd en energie besparen. Wanneer alles soepel loopt, vieren jullie deze successen samen. Een moment van trots en teamspirit!
Op een uitdagende werkdag merk je dat de resultaten voor de eindgebruiker nog niet optimaal zijn. Dit motiveert je om creatieve oplossingen te zoeken en je vaardigheden verder te ontwikkelen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Mail bijwerken
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Een-op-een met collega
- Projecten en processen verbeteren
- Informatiesystemen beheren
- Contact met leveranciers
-
- Lunch
- Administratie verwerken
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Mail bijwerken
- Cursus volgen
- Wensen van collega's verzamelen en implementeren
-
- Lunch
- Projecten en processen verbeteren
- Mail bijwerken
- Wensen van collega's verzamelen en implementeren
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Werkinstructies en handleidingen actualiseren
-
- Mail bijwerken
- ICT-overleg
- Overleg over informatiemanagement
- Vrije middag
-
- Contact met leveranciers
- Mail bijwerken
- Lunch
- Servicedesk beheren en problemen oplossen
- Een-op-een met collega
- Informatiesystemen beheren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Uwoon ligt het groeipad van de werknemers niet vast. De organisatie faciliteert veel voor jouw ontwikkeling. Dat kan in de vorm van opleidingen, trainingen, coaching, stages en/of externe opdrachten. Ook is er een individueel loopbaanontwikkelingsbudget dat vrij te besteden is. Bij blijven op je vakgebied is dan ook een minimale vereiste.
Werken bij Uwoon
Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.
Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.
Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.
- Harderwijk
- Hybride werken
- Ingerichte thuiswerkplek
- Fietsleaseregeling
- Volledige vergoeding OV
- 108 medewerkers