Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau
- Afgeronde relevante opleiding gericht op secretariële ondersteuning voor HR
- Kennis van en ervaring met het uitvoeren en beheren van HR-administratie
- Kennis van arbeidsrecht en Visma is een pré
- Goede beheersing Nederlandse taal
- Goed kunnen samenwerken, plannen en organiseren
- Initiatiefrijk, nauwkeurig, integer en communicatief sterk
Wat krijg je?
- €3.502 - €4.400 bruto p/m (schaal G van de CAO Woondiensten), exclusief 8% vakantietoeslag en o.b.v. 36 uur
- 3% eindejaarsuitkering
- Een aanstelling van een jaar met intentie tot omzetting naar onbepaalde tijd
- 24-urige werkweek
- 27 vakantiedagen o.b.v. 36 uur
- Ruimte en middelen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Een individueel opleidingsbudget
- Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten, waaronder een goed pensioen
- Mogelijkheden tot hybride werken
- Leasefietsregeling met werkgeversbijdrage
- Een vitaliteitsbudget van €150
Wat doe je?
- 50% HR administratie
- 10% Ondernemingsraad ondersteunen
- 10% Werkprocessen onderhouden en verbeteren
- 15% Trainingen organiseren voor medewerkers
- 15% HR vragen van medewerkers beantwoorden
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Dorette van Dijken
HR adviseur
Vacature
Als HR-medewerker bij Uwoon ben je verantwoordelijk voor de HR-administratie. Je ondersteunt de HR-afdeling op het gebied van in-, door- en uitstroom, bijvoorbeeld door het opstellen van arbeidsovereenkomsten, het invoeren van salarismutaties in het personeelsinformatiesysteem en het regelen van indiensttredingen. Ook pak je andere operationele werkzaamheden op. Je organiseert trainingen voor medewerkers en regelt het onboardingsprogramma voor nieuwe medewerkers. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor alle HR-gerelateerde vragen van medewerkers, bijvoorbeeld over verlofopname, CAO-zaken en het thuiswerkbeleid. Tenslotte kijk je altijd naar hoe we HR-processen slimmer en efficiënter kunnen inrichten.
Een mogelijk onderdeel van deze functie is de rol van Ambtelijk Secretaris van de Ondernemingsraad (OR). In deze rol ondersteun je de OR. Aan jou de taak om elke zes weken vergaderingen te organiseren en de agenda op te stellen. De input voor deze agenda haal je zelf op bij de aanwezigen. Tijdens de overleggen, waar veelal ontwikkelingen en actuele zaken worden besproken, notuleer je, maar luister je ook goed naar wat er gezegd wordt. Dit kun je later vertalen naar bredere communicatie, zoals een nieuwsbrief of informatie op de website. Tenslotte bewaak je de actiepunten uit de overlegvergaderingen.
Je bent onderdeel van het team Strategie, Beleid en Communicatie. Dit team bestaat, naast jou, uit de Manager SBO, een Assetmanager, een Portefeuillemanager, twee Communicatieadviseurs, twee Beleidsadviseurs en twee HR-adviseurs. Daarnaast heb je vanzelfsprekend contact met de leden van de Ondernemingsraad.
Als je het leuk vindt om veel te regelen, alles zorgvuldig administratief te verwerken en je het uitdagend vindt dat je met veel verschillende HR-onderwerpen te maken krijgt, dan is dit de baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je gewerkt aan een nieuwe inrichting van een proces. Alles werkt, en dat geeft voldoening.
Op een mindere werkdag krijg je je geplande werk niet af doordat er wat onverwachte taken tussendoor komen die voorrang hebben.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Weekstart
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Actiepunten uitzetten en opvolgen
- Werkprocessen onderhouden en verbeteren
- Administratieve HR-zaken uitvoeren
- Vragen van collega's beantwoorden
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Formele correspondentie opstellen
- Onderzoek doen en OR-vergadering voorbereiden
- Onboardingsproces nieuwe medewerker begeleiden
- Contracten opstellen
- Sollicitatiegesprekken inplannen
- Thuiswerkdag
- Sporten
-
- Vrije dag
-
- Vrije dag
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Notuleren bij OR-vergadering
- Notulen uitwerken en opsturen
- Lunch
- Scholing voor medewerkers regelen
- Contracten opstellen
- Administratieve HR-zaken uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Uwoon ligt het groeipad van de werknemers niet vast. Vanuit de organisatie krijgt iedereen een persoonlijk ontwikkelbudget om te blijven groeien. Je kunt je hierdoor blijven ontwikkelen binnen je functie.
Werken bij Uwoon
Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.
Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.
Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.
- Harderwijk
- Hybride werken
- Ingerichte thuiswerkplek
- Fietsleaseregeling
- Volledige vergoeding OV
- 108 medewerkers