Medewerker Klantcontact
Uwoon Harderwijk
Wat is vereist?
- Mbo niveau 4 werk- en denkniveau
- Je bent in staat om te communiceren op een manier die door de klant begrepen wordt
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Klantgericht en communicatief vaardig
Wat krijg je?
- € 3.114 - € 3.892 bruto p/m (schaal F van CAO Woondiensten), exclusief 8% vakantietoeslag
- 2% eindejaarsuitkering
- 24 tot 36-urige werkweek
- Ruimte en middelen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten, waaronder een goede pensioenregeling
- Een aanstelling van een jaar met intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd
- Een goede reiskostenregeling, zoals een volledige vergoeding bij reizen met het openbaar vervoer
- Leasefietsregeling via Hellorider
Wat doe je?
- 25% Klantvragen via telefoon en mail behandelen
- 25% Reparatieverzoeken behandelen
- 25% Klantvragen aan de balie beantwoorden
- 10% Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- 15% Actief over procesverbeteringen meedenken
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Jasper Verstand
Manager Wonen
Vacature
Als Medewerker Klantcontact bij Uwoon ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten via de telefoon, e-mail en fysiek aan de balie. Als het visitekaartje van de organisatie zorg je voor het registreren, afhandelen en het bewaken van de voortgang van verschillende klantvragen die voornamelijk via de telefoon binnen komen. Daarbij behandel je reparatieverzoeken en plan je reparatie-afspraken in met de Technische Dienst van Uwoon of zet je de opdracht uit bij de aannemer. Als je het antwoord op een vraag niet weet, overleg je met collega's en andere afdelingen om de klant zo goed mogelijk te helpen.
Hoewel het zeker is dat je als Medewerker Klantcontact bij Uwoon klanten op verschillende manieren te woord staat, is de exacte invulling van deze rol nog volop in ontwikkeling. Vanaf 1 april ondergaat Uwoon een interne verandering, waarbij verschillende teams worden samengevoegd tot één team: Klantcontact. Je wordt actief betrokken bij het vormgeven van dit team. Ook denk je mee en werk je samen met de organisatie om deze verandering vorm te geven. Jouw bijdrage is dan ook van belang voor het verbeteren van de klantenservice in deze boeiende periode van vernieuwing.
Het team Klantcontact bestaat uit een ervaren en gevarieerde groep collega’s. De meeste collega’s werken vanuit de vestiging in Harderwijk, maar het is ook mogelijk dat je af en toe achter de balie zit in Ermelo of Elburg. Het team is op zoek naar collega’s die zich thuis voelen in een veranderende omgeving en die energie krijgen van zowel klantcontact als interne samenwerking.
Je reactie wordt verwerkt door VacaturePro (via de sollicitatieknop). Via hen ontvang je een ontvangstbevestiging en overige correspondentie.
Als je graag actief wilt meedenken over een organisatie in verandering en je het leuk vindt om klanten op verschillende manieren te helpen, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag help je klanten met uiteenlopende reparatieverzoeken en plan je afspraken met vakmensen in. Elke dag is anders en een dag geeft veel voldoening als je klanten goed kunt helpen.
Op een minder leuke werkdag heb je soms lastige gesprekken met klanten, maar het geeft je een goed gevoel als je ze alsnog kunt helpen.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Op het kantoor in Elburg baliewerkzaamheden uitvoeren
- Lunch en naar kantoor in Harderwijk
- Klantvragen en reparatieverzoeken via telefoon en mail behandelen
-
- Vrije dag
-
- Werkoverleg
- Klantvragen en reparatieverzoeken via telefoon en mail behandelen
- Lunch
- Actief over procesverbeteringen meedenken
- Overleg met werkgroep
-
- Weekstart
- Op het kantoor in Harderwijk baliewerkzaamheden uitvoeren
- Lunch
- Klantvragen en reparatieverzoeken via telefoon en mail behandelen
- Overige administratieve werkzaamheden uitvoeren
-
- Vrije dag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Uwoon ligt het groeipad van de werknemers niet vast. De organisatie faciliteert veel in jouw ontwikkeling. Dat kan in de vorm van opleidingen, trainingen, coaching, stages en/of externe opdrachten. Bij blijven op je vakgebied vinden wij dan ook een minimale vereiste.
Werken bij Uwoon
Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.
Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.
Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.
- Harderwijk
- Hybride werken
- Ingerichte thuiswerkplek
- Fietsleaseregeling
- Volledige vergoeding OV
- 108 medewerkers