Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring
- Kennis van en ervaring met het inkopen van producten en diensten.
- Kennis van de bouwwereld
- Je bent accuraat en resultaatgericht
- Je bent analytisch en klantgericht
- Je herkent jezelf in de Uwoon werkwaarden: plezier, samenwerken, autonomie en creativiteit
Wat krijg je?
- €4.366 - €5.897 bruto p/m (schaal J CAO Woondiensten), excl. 8% vakantietoeslag (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 2% eindejaarsuitkering
- 36-urige werkweek
- 27 vakantiedagen (op basis van een 36-urige werkweek)
- Ruimte en middelen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Woondiensten, waaronder goed pensioen
- Een aanstelling van een jaar met intentie tot omzetten naar onbepaalde tijd
- Goede reiskostenregeling, zoals volledige vergoeding openbaar vervoer
- Leasefietsregeling met werkgeversbijdrage
- Mogelijkheden tot hybride werken
- Een volledig ingerichte thuiswerkplek
- Een individueel opleidingsbudget
Wat doe je?
- 15% Inkoop-, leverancier- en contractmanagementbeleid optimaliseren
- 20% Wensen en eisen van stakeholders in kaart brengen
- 20% Kosten, kwaliteiten en KPI's bewaken
- 20% Inkoopprocessen bewaken
- 25% Contracten opstellen en rapportages beoordelen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Contractmanager bij Uwoon ben je verantwoordelijk voor het opstellen, inkopen en beheren van onderhouds-, service- en reparatiecontracten met de contractpartners. Je ondersteunt vanuit het inkoopvak bij het voorbereiden van het planmatig en dagelijks onderhoud, verduurzamingstrajecten en het vastgoedbeheer. Verder denk je na over nieuwe contractvormen en je adviseert het management om inkoop en het contractmanagement verder te ontwikkelen.
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de contractpartners en je vertegenwoordigt het bedrijf. Daarom is het belangrijk dat je goede relaties opbouwt en onderhoudt. Bij vragen sta je de contractpartner professioneel te woord en voorzie je hen van de benodigde informatie.
Je komt te werken op de afdeling Onderhoud en Verbetering en bent eindverantwoordelijk voor alle contracten. Indien nodig neem je contact op met diverse directe en indirecte collega’s en maak je gebruik van hun expertise over verschillende onderwerpen.
Als je het leuk vindt om duurzame relaties op te bouwen en te onderhouden met leveranciers en stakeholders en je geniet van een afwisselend takenpakket, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag stel je een contract op voor het gehele groenonderhoud en presenteer je het nieuwe inkoop-, leverancier- en contractmanagementbeleid.
Op een minder leuke werkdag ben je veel beleidsstukken aan het uitwerken.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Bedrijfsbureau overleg
- Inkoop-, leverancier- en contractmanagementbeleid optimaliseren
- Wensen en eisen van stakeholders in kaart brengen
- Kosten, kwaliteit en KPI’s bewaken
- Inkoopprocessen bewaken
- Weekstart
- Kinderen naar de opvang brengen
-
- Lunch
- Kosten, kwaliteit en KPI’s bewaken
- Inkoopprocessen bewaken
- Contracten opstellen en rapportages beoordelen
- Wensen en eisen van stakeholders in kaart brengen
- Thuiswerkdag
- Hardlopen
-
- Lunch
- Wensen en eisen van stakeholders in kaart brengen
- Kosten, kwaliteit en KPI’s bewaken
- Inkoopprocessen bewaken
- Contracten opstellen en rapportages beoordelen
- Afspraak met buddy
-
- Lunch
- Inkoop-, leverancier- en contractmanagementbeleid optimaliseren
- Kosten, kwaliteit en KPI’s bewaken
- Inkoopprocessen bewaken
- Contracten opstellen en rapportages beoordelen
- Contracten opstellen en rapportages beoordelen
- Borrel in de kantine
-
- Lunch
- Inkoop-, leverancier- en contractmanagementbeleid optimaliseren
- Wensen en eisen van stakeholders in kaart brengen
- Kosten, kwaliteit en KPI’s bewaken
- Inkoopprocessen bewaken
- Shakefietsen
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Uwoon ligt het groeipad van de werknemers niet vast. Vanuit de organisatie krijgt iedereen hierdoor een persoonlijk ontwikkelbudget, om te blijven groeien.
Werken bij Uwoon
Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.
Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.
Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.
- Harderwijk
- Hybride werken
- Ingerichte thuiswerkplek
- Fietsleaseregeling
- Volledige vergoeding OV
- 108 medewerkers