Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau (bij voorkeur in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening)
- Ervaring in het sociaal domein is een pre
- Je bent organisatorisch sterk, stressbestendig en kunt conflicten hanteren
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent klantgericht, communicatief en assertief
- Je herkent jezelf in de Uwoon werkwaarden: plezier, samenwerken, autonomie en creativiteit
Wat krijg je?
- €3.855 - €4.862 bruto p/m o.b.v. 36 uur (schaal H CAO Woondiensten), excl. 8% vakantietoeslag
- 3% eindejaarsuitkering
- 32 tot 36-urige werkweek
- 27 vakantiedagen o.b.v. 36 uur
- Ruimte en middelen voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling
- Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Woondiensten, waaronder een goed pensioen
- Een aanstelling van een jaar met intentie tot omzetting naar onbepaalde tijd
- Goede reiskostenregeling, zoals een volledige vergoeding openbaar vervoer
- Leasefietsregeling met werkgeversbijdrage
- Mogelijkheden tot hybride werken
- Een volledig ingerichte thuiswerkplek
- Een individueel opleidingsbudget
- Een vitaliteitsbudget van € 150
Wat doe je?
- 30% Gesprekken met huurders voeren
- 30% Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- 20% Intern overleg voeren
- 20% Extern overleg voeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Roel Gout
Allround Medewerker Leefbaarheid
Vacature
Als Allround Medewerker Leefbaarheid bij Uwoon ben je voornamelijk verantwoordelijk voor het behandelen van woonoverlast casussen, van de eerste melding tot de afhandeling. Je staat in nauw contact met de Buurtbeheerders, maar ook met bewoners, de gemeente, de politie en maatschappelijke instellingen. Je vangt signalen op van overlast in de buurten waarin je werkt en neemt deze in behandeling.
Hierbij behandel je vooral de zwaardere casussen die de Buurtbeheerders niet zelfstandig kunnen afhandelen, zoals gevallen omtrent prostitutie en drugs. Je voert samen met de Buurtbeheerders en eventueel een Wijkagent huisbezoeken uit bij de melders en veroorzakers van overlast. Je doet onderzoek naar de overlast en gaat in in gesprek met zowel de melders als de veroorzakers. Leidt een casus tot een juridische procedure, dan voer je hier ook regie op. Je legt het dossier voor aan de Advocaat, stemt juridische stappen af en woont hoorzittingen bij. Ten slotte kun je ook gevraagd worden om Huurincasso te ondersteunen, al is dit geen regelmatig onderdeel van het werk.
Je wordt onderdeel van het Team leefbaarheid, dat bestaat uit zes Buurtbeheerders, drie Allround Medewerkers Leefbaarheid, drie Huurincasso Medewerkers, drie Medewerkers Herstructurering, een Huismeester, drie (Senior) Sociaal Projectleiders, een Senior Medewerker Leefbaarheid, een Senior Medewerker Huurder Centraal en een Teamleider. Binnen dit team heb je een zelfstandige rol, waarbij je je werk veelal op eigen initiatief uitvoert. Daarbij sta je wel nauw in contact met de buurtbeheerders en voer je regelmatig overleg met je collega Allround Medewerkers Leefbaarheid om elkaar te helpen en te adviseren.
Als je het leuk vindt om contact te hebben met huurders, graag samenwerkt en goed om kunt gaan met weerstand en onregelmatigheid in je werk, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je veel afwisseling. Je begint de dag met een kort overleg met een Buurtbeheerder en daarna volgen huisbezoeken, afspraken met huurders en administratieve werkzaamheden.
Op een minder leuke dag ben je veel tijd kwijt aan het verrichten van administratieve werkzaamheden.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Buurtbeheerders- en overlast overleg
- Overleg met Wijkagent
- Overleg met Buurtbeheerder
- Huisbezoek
- Afspraak met huurder
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Voorbeeld weekagenda
-
- Lunch
- Smoothie maken met de Shakefiets
- Overleg met Buurtbeheerder
- Huisbezoek
- Hoorzitting bijwonen
- Dossier voorbereiden
- Overleg met Advocaat
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
-
- Lunch
- Overleg met gemeente
- Overleg met Buurtbeheerder
- Huisbezoek
- Huisbezoek
- Afspraak met huurder
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Reizen
-
- Kinderen naar de opvang brengen
- Multidisciplinair overleg
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Roostervrije middag
-
- Lunch
- Rondje hardlopen
- Mails beantwoorden
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
- Administratieve werkzaamheden uitvoeren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Uwoon ligt het groeipad van de werknemers niet vast. Vanuit de organisatie krijgt iedereen een persoonlijk ontwikkelbudget om te blijven groeien.
Werken bij Uwoon
Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.
Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.
Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.
- Harderwijk
- Hybride werken
- Ingerichte thuiswerkplek
- Fietsleaseregeling
- Volledige vergoeding OV
- 108 medewerkers